CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Isnin, 14 Februari 2011

'AMPUNKAN DAKU' KISAH HEBAT!!

Bismillahhirahmanirrahim..


Salam pembuka bicara..

Menitis airmata aku bila tgk satu drama  AMPUNKAN DAKU slot cerekarama baru-baru ni kt TV3.
HEBAT!.Memang Hebat!!


Pada aku, AMPUNKAN DAKU sarat dengan mesej yg baik untuk masyarakat kita pada hari ini.
Telemovie yang mengisahkan tentang seorang wanita yang cekal saat dirinya diuji dengan pelbagai dugaan memperjuangkan keinginan serta niat sucimya untuk masyarakat khususnya kepada remaja-remaja yang terpesong akhlak dan akidah mereka.

Dengan kebenaran dan serta keyakinan prinsip hidupnya yang tidak sanggup lagi dihina, beliau sanggup meninggalkan keluarga tercinta berpisah dgn suami serta anknya  dek krna ibu mertua yg sangat jijik dengan beliau disebabkan lahir sebagai ank luar nikah.
Berbekalkan azam yg kuat, beliau membuka pusat perlindungan dan pemulihan KEWAJA khasnya untuk gadis-gadis yang teraniaya.

Kita boleh selami hati gadis-gadis yang dipandang hina oleh masyarakat atas nasib dan pilhan mereka  samada teraniaya ataupun atas kehendak sendiri. Telemovie ini menyedarkan masyarakat bahawa golongan seperti ini harus diberi peluang dan ruang sekiranya mereka betul2 insaf dan mencari jalan pulang.Congrates to team production Jinggo Azman n Sheila Rusly menghasilkan telemovie yg sangat mantop ni. Aku yakin n confirm menang Anugerah Skrin nanti.heeeee... ;)




Kalau sesape yg x berkesempatan atau terlepas nk tgk kt cni aku ada link download dramanya. Sama2 kita ambil ikhtibar drpd pengajaran drama ni.

Part1 http://hotfile.com/dl/104197024/11ab52f/Ampunkan.Daku.2011.SDTV.DiMENSi.part1.rar.html
Part2http://hotfile.com/dl/104197063/c70b9b4/Ampunkan.Daku.2011.SDTV.DiMENSi.part2.rar.html


Selamat Menonton!! ;)


Credit to : dimensi2u.net

0 comments: