CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Selasa, 18 Januari 2011

I L.O.VE. QUOTES!

SALAM KAWAN2..


Kt cni aku nk share cket tentang kata-kata mutiara 
yg aku jmpa kt laman maya nih (ceh skema plak ayt aku nih). 
Disaat aku tgh diuji ngn dugaan ALLAH yg Maha Hebat ni aku suka
membaca benda2 yg boleh menaikkan semagat aku balik.

contohnya cm quotes ni la..selain dari tu aku suka baca blog2 ada selitkan unsur2 kehidupan dan hubungan manusia dengan PenciptaNya.Banyak info2 menarik yg aku dapat dari blog2 mereka ni..
Betapa banyaknya kelemahan diri yg perlu diperbaiki untuk jadi yg terbaik dalam kehidupan seharian.
Terima kasih kpd blogger2 bulancold,annour,hurrun aini jannati, athirah ariffin, n byk lg sebenarnya..
entry dorang ni wt aku tertarik n menaikkan semangat aku utk teruskan khidupan...huhu

Bese la manusia bila dah jd  cm ni baru nk ingt sume tu..
tp Tuhan tu sentiasa membuka peluang dan ruang untuk kita perbaiki semuanya kan?
dan ALLAH tu x menzalimi hamba2Nya.. 
dan mulai sekarang aku akn berusaha bersungguh2 untuk wat yg terbaik..!!
chaiyyok2 SUZIYANA...kau BOLEHH!!!


Ni antara kata-kata mutiara yg aku slalu baca berulang 
kali utk naikkan semangat aku hari2.huhu 











p/s: sume aku copy paste kt aunty google jep.hihihhi 



0 comments: