CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Khamis, 6 Januari 2011

~Halloo..halloo..halloo..~

Assalamualaikum..
hyee..this is my 1st time for me to write down on this site.. teruja..sgt teruja!!
yeahhh..akhirya berjaya jugak aku wt blog sndri.da tringin lama sgt nk ade blog sndri tp xde cnfident lg nk wat ke x..wlupn kwn2 aku ckp xla susah mana pn wt blog neh.hoho
slalu pagi2 on my lappy tgk n baca org punyer blog je..suka tgk tulisan n kisah hidup dorang..yang mana baik amek la sbg pngajaran n yg mana x elok tu buang n jdikan smpadan.huhu.
em permulaan ni x nk la membebel byk sgt kn..for the starting i juz want to introduce my name..
 hyeep!!! my name is Noor Suziyana Binti Mukhtar..ada org panggil aku Sue, Suzie..mana2 je..
hmmm Yana??ohooho..dlu ada gak somebody call aku Yana, tp scara automatiknya aku jd xdengar..bila dorang panggil aku Sue laju jek aku pndang..huhu..so ksimpulannya Yana tu x ssesuaii la kot.lagi satu wat aku geli gelian je dgr..haha.
This space will be used to share my experience as a woman,daughter, student,and entertainment observer..
so sila2 la mmbuang masa korang utk menjenguk my site ni..
saya budak baru blaja..kalo salah tlong2 lah sy nk mntak tlong ajar..hihi
ok i think enough for this time..see u soon k..

Hit me back then!

me as Misz Suziyana.. ;)


0 comments: